Végítélet a végzetemhez!
2016. február 14. írta: Black Pen

Végítélet a végzetemhez!

Végítélet a végzetemhez!


Death-Tarot Illumináti (Pinterest.com)
Kiégett lelkem zegzugában keresgéltem, ördögi kör
Zavaros útporába levegőt sem kaptam, bennem  tőr,
Szívtam tüdőre útporokat, fojtogató csendes szélben.
Köhögtem görcsöket, de alvadt vérem mégsem féltem.
Tűnj el az életemből...,
    tűnj el végre....,
       gyűlölj, vagy bánts meg,
           Ennek vége...,
               s imádhatsz Istenként, de tépj szét végre...,
               és végleg lépj le!....

Nem hallom a hangod keserves kínját, miért nem félsz,
Veled e,  nélküled hálni kérsz, szemem nem lát, csukva jó,
Örök élet a mérvadó, de minek a végzet, ha meghalni jó.
Ördögi tőr, kegyetlen kör, véres a bőr, serceg a szőr, perzsel.
Tűnj el az életemből...,
    tűnj el végre....,
       gyűlölj, vagy bánts meg,
           Ennek vége...,
                s imádhatsz Istenként, de tépj szét végre...,
                és végleg lépj le!....

Ki szívemet megölte, nem lehet más, tudod te is, tudom én is,
De nem volt Isten, jó volt mégis, szabad földnek vándoraként,
Léptem sűrűbb, vágyam nincsen, minek a szó, ha tudod mégis,
Inkább szólj be, tudod a dózist, szavaiddal más buráját bódítsd
Tűnj el az életemből...,
     tűnj el végre...,
         gyűlölj, vagy bánts meg,
             Ennek vége,
                  imádhatsz Istenként, de végre lépj le!
Megalázott kúrva élet, tűnj el innen, tűnj el végre...,
      utálj, vagy szeress, égő lélek...,
          te nem lehetsz más....,
               csak egy örök végítélet!...

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr818845608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása