Angyalszárny kísértés!
2016. június 13. írta: Black Pen

Angyalszárny kísértés!

Angyalszárny kísértés!


Nem tudom, nem láthattam még, mikor angyalok repülnek,
De éreztem vágyat érintésükért, a fehér pihe-puha tollakért,
S álmomban egy angyal megkísértett, érezhettem tekintetét,
Mikor a vágy úgy átölelt általa, és én félve hozzábújhattam.

Nem karolhattam, nem szabad, tiltott az angyali szerelem,
Testben vágyat nem ölthet az érzés, mely fényekben hull,
A sötétségben dermedt telihold fényénél, csak szív szorul,
És az arc, mely rám mosolygott, egyszer Ő viszi lelkemet.

Mikor megöregedett testemet elhagyom, a lelkem élni fog, 
Az angyal szeretőn szívéhez szorosan, féltőn magához ölel,
Elszáll majd sóhajom karjaiban, s a vágy lesz úrrá rajtam,
Szerelem ékköveként ragyogva be az utat, a hófehérségbe.


Az angyalszárnyak kísértése, néha csak fehéren hulló ártatlan és némán nyugtalan ölelés, mely átgázol a szíveken,
nem adva esélyt a szerelemnek, mely nem éli meg soha, forró vágyait.
Képméret: 718x404, Képi illusztráció forrásanyaga: mmhttp://i.imgur.com/

Mikor már a bontott csirke sem ragaszkodik hófehér tollaihoz, ezzel ellentétben a szerelmes ember még életében angyali tollak ölelésére vágyik, tudomást sem véve az élet cudar dolgairól, hogy nem kell, és reménytelen viszonzásra talál, az agyában tévesen megfogant szerelem érzete -blogger beszólás.

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr188845438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása