Esőcseppek bánatában
2016. február 10. írta: Black Pen

Esőcseppek bánatában

Esőcseppek bánatában



Esőcseppek bánatában

Hulltak az esőcseppek, mikor megszülettem,
Aztán szüleim jóvoltából felnevelkedtem,
Miután az én könnyeim is, esőként hulltak,
Fájdalmas búcsúval, de a magányba húztak.

Minek sírnék könnyekkel, mikor sohase féltem,
Esőcseppként fogok én is élni, odafent az égen,
Úgy fogok leesni, mintha könnyekkel sírnának,
Elissza majd a föld testem, búját a bánatának.


                                                                                                        Written by: Tamás Boros (Fekete Toll)

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr118845616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása