Te, Én vagyok, Én meg Te! (tükörképben az éntudat)
2016. január 14. írta: Black Pen

Te, Én vagyok, Én meg Te! (tükörképben az éntudat)

A világban saját sorsod útját járni, megtalálni és viszontlátni önmagad, akkor lehetséges, ha találkozik e két gondolat: Te, Én vagyok, Én meg Te, egyébként elvesztél, téged irányítanak! 

Ismersz e valaki olyan embert, akit jobban ismersz, mint saját magát önmaga, ha nem, lehet akkor ő, te vagy az, mert a maga képére formált, de ha egyensúlyban a mérleg, a két lélek ugyan az, te és az éntudatod, az éntudatod, meg te. 


Az általad vezérelt lelked erkölcsének hangjai, az éntudat vezérel, ha harcba száll

Tudom ki vagyok, tudom mit cselekszem, tudom mit érek, és tudom azt is, hogy az agyam, s általa a gondolataim előtt nincs akadály. Nem látsz bele az agyamba, nem tudod mire gondolok, nem tudod mit akarok, nem tudod mit fogok cselekedni, hogyan fogok megszólalni, és hogyan reagálni, ezért nem tudod ki vagyok, mire számíthatsz a milliónyi megoldás közül, mert te, nem én vagyok.
Kivel nézhetnél szembe, kit kell ismerjél a legjobban, ha nem önmagad.
A képi illusztráció forrásanyaga: Google

Az éntudat legyőzi az alacsonyabb rendű én tudatot, akit saját maga képére formált

Nézz önmagaddal szemben, meglátod magadban önmagad, ha nem,
akkor az nem te vagy.
A képi illusztráció forrásanyaga: Google
A következő lépés a tett, mely egy lépéssel mindig előttem jár gondolatiságában, a válaszokat rá csak én tudhatom, ezért te csak követhetsz engem, amerre megyek, amerre lépek, te az én utamat járod, de te egy lépéssel utánam mindig lemaradsz, mert te, nem vagy önmagad.

Te, én vagyok, én meg te, az egy lépéselőny!

Önvizsgálat lételem.
A képi illusztráció forrásanyaga: Google
Senki nem ismer jobban téged, mint én. Tudom ki vagy, miképpen te engem nem ismerhetsz teljes egészében, mert én hoztalak létre, én formáltalak, az agyadnak én adtam tudatot, akaratod ellenére, a gondolataidnak szabadságát korlátoztam, és megformáltam azt, az igényeimre. Ha meg akarsz szólalni, ha cselekedni akarsz, azt fogod tenni, amit én elvárok tőled, mely választ szeretném hallani, és arra fogsz haladni akaratod ellenére, amerre én lépek, és én megyek. Az ami, s aki te vagy, az mind én vagyok, az én akaratom, ami által én irányítalak. Én vezérellek, ha nem is látsz szemeiddel, a lelkem által akkor is ott vagyok veled-benned és melletted, mert majd minden gondolatod részében, én majd mindig ott vagyok. Amíg élsz ezen a földön, nélkülem senki vagy, el fogsz veszni, megsemmisülsz, leépülsz, és nem tudod felépíteni újra önmagad, lesüllyedsz oda, ahonnan indultál, s nem nősz fel soha oda, ahová eljuttattalak.

Amit mondasz, amit hallasz, amit tesznek
veled, azt mind te cselekedeted, az mind a te
válaszod, s a te szavad?
Képi illusztráció forrásanyaga: Google

Az éntudat hasonmása, kit a maga képére formált, ha egyéni akcióba kezd, bűnhődni fog.

Te egy lépéssel mindig lemaradsz, mert én tanítottalak meg járni az élet útján, de el is eshetsz, el is bukhatsz, ha én azt akarom. Ellenem nem tudsz tenni semmit, mert én irányítalak, és te követsz engemet, ha velem, ha nélkülem. Ha egyetlen ballépésed letérít az általam kijelölt utadról, akkor az a te károdra válik, mert nem azt cselekedted, nem fogadtad meg az intő szót, amit kaptál, nem hallottam viszont válaszként azt, amit szerettem volna hallani, ezáltal nem követtél engemet, csúnyán megtagadtál, ami által bűnhődni fogsz. Bűnhődésed után, majd újra visszatérsz a gondolatiságában is előrébb járó, és számodra kijelölt helyes utamra, s te nem leszel megint önmagad, mert megint én leszek az, aki irányítalak, ami által te, megint én leszek, de legalább jó útra térsz.
Ember vagyok, emberek között élek, és minden embert, embernek tartok. A tükörbe, ha bele nézek, viszont látom önmagam, s ha a tükörképem viszont rám néz, megtalálom benne önmagam.
A képi illusztráció forrásanyaga: Google


A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr928845674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása