Elmebeteg szerelem!
2015. október 31. írta: Black Pen

Elmebeteg szerelem!

Szia egyetlen, de nem tudom hányadik szerelmem! =D 

Kezdeném soraimat azzal, amit hány, meg hány nőnek elmondtam és megírtam már eddigi életemben, hogy szeretlek, de téged tiszta szívből igazán nagyon, amíg nem lesz egy másik, aki jobb lesz nálad. Ne haragudj meg rám soraimért, mint megannyi nő, akik eddigi életemben olvastak engem a leveleim által, s csak úgy spontán bunkónak neveztek, mikor megírtam nekik ilyeneket, meg ettől cifrábbakat is, hogy veled a legjobb eddig édesem, de az új nőm, akiről csak most értesülhetsz, tőled is jobb, csak tudd. Nem tudom, miért haragszanak rám, pedig csak az igazat írom le, ami annyira fájdalmas lenne, hogy bántani kellene engem ezért, akkor nem is volt igaz az a szerelem, ami a legújabb nőm előtt volt. Csalódnom kell a nőkben, mert mind elhagynak ezért, pedig oly sok példát felhoztam nekik, melyikőjük csinálta a legjobban nekem, melyik volt kedvesebb és tüzesebb, akik előttük voltak.
Remélem, te nem vagy ilyen, mert aki előtted volt, az is olyan szép és kedves volt mint te, és mégis elhagyott. Adj reményt nekem, mint a volt "feleségem", mint amikor megismertem, hogy mostmár ne őt egy életen át, hanem téged tudjalak szeretni, de ha nem lenne baj, akkor néha találkoznék vele, mert örök szerelmet fogadtam neki. "Templomban" esküdtünk és tettünk örök fogadalmat, hogy mindig hű párod leszek, jóban-rosszban, míg a halál el nem választ minket. Még él, de nem vagyok önző, hamarább meghalhat, úgyhogy veled, ha úgy alakulnának a dolgok, akkor ezt már nem tehetem meg, mivel az egy felbonthatatlan szerződés, "amíg a halál el nem választ minket".
Ne haragudj rám ezért, nem nagy ügy, s a feléd érzett őszinte szerelmem feledteti mindezt, és ha mégsem, ne keseredj el, akkor gondolj arra, miképpen még visszamehetsz a volt párodhoz, és megint boldog lehetsz vele. Most búcsúzom tőled, és hidd el nagyon hiányzol, mert távol vagy, de most mennem kell, s amíg te távol leszel, addig én ma randizom egy nővel, miképpen a feléd érzett szerelmemet megerősítsem benne, hogy tudja ő is, amit te is tudsz, milyen szeretni való férfi vagyok. Talán egyszer, ha összefuttok, s még nem szakítottam vele, s leginkább veled, de ezt előre igazán ki is tudhatná, akkor majd mesél neked rólam, ki is vagyok én az ő életében, és a tiédben. Ha elmond neked mindent, azzal a szeretetével neked segít, mert könnyebben megismerhetsz, és nem fogsz bennem csalódni, mert az ő szavai hitelesek lesznek a számodra, ha az enyémben kételkednél kicsit, miképpen tégedet szeretlek a világon a legjobban. Igen nagyon szeretlek, legalább ugyan úgy, mint a többi blogomat!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr48845808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása