FACEBOOK MAFFIA! I. Adatvédelem és személyi-tulajdon elleni bűncselekmény
2015. szeptember 13. írta: Black Pen

FACEBOOK MAFFIA! I. Adatvédelem és személyi-tulajdon elleni bűncselekmény

A facebook-os ismerősöm levele hozzám.

Kedves Bogár!

Ne haragudj, hogy az elmúlt pár hétben nem tudtam írni, mert sajnos kórházban voltam, nem volt lehetőségem szólni neked, és őszintén megvallva nem is akartalak megijeszteni, és  a gépem is elromlott. Viszont szólni akarok, hogy nem tudom, hogy mi folyik itt, mert próbáltalak hívni, és egyfolytában foglaltat jelzett és a facebookon sem vagyunk ismerősök, nem értem mi történt amíg én a kórházban voltam. És utána jöttem rá. Megnéztem a leveleimet, és kaptam egy levelet valami F. Attila nevű pasitól, aki a nevemben levelezett veled, és meg jó pár ismerősömmel, valakivel együtt feltörték a facebook-om, hogy bosszút álljanak rajtad és rajtam. Emlékszel amikor mondtam, hogy valaki lehet olvassa a leveleimet, de nem én voltam?Nem hiszem el, hogy te nem beszelsz mar velem, a szarházi miatt es nem ismerted fel, hogy nem én vagyok, valamit nagyon jól csináltak vagy K. áll a háttérben vagy egy olyan ember aki nagyon jól ismer. De most mar nagyon aggódom, mert lehet eljönnek ide. Elküldöm a levelet amit küldtek, te nem kaptál? Ha nem akkor biztos fogsz. Nem tudom, hogy oldottak meg, de egy pár héttel ezelőtt kapott a facebookom egy vírust, és a gmailem is vacakolt. Basszus valaki folyamtatosan benne volt  gmail-emben, és a facebook-omban is, és meg képeket is tudtak importálni. Most mondd meg, hogy mi van?Te tényleg eldobtál engem miattuk?Tudod elég durva volt, hogy az ismerőseimtől kaptam sorra a leveleket, hogy én miket írok nekik. Sejtem mar mi lehetett. Amit a pasi irt, hogy néha veszekedtünk és sikerült neki a nevemben felbosszantania, de ha legalább tudnám, hogy mik voltak azok:( Most nagyon el vagyok keseredve, mert amúgy is mar nagyon hiányoztál, és olyan rossz volt, hogy nem tudtam szólni, és írni sem tudtam, mert ha tudod mi van velem akkor aggódtál volna.  Íme  a levél.

A facebook jóakaró levele az ismerősömhöz.

Az írás továbbolvasásához kattintson az alábbi gombra, ott éri majd a kellemes meglepetés, azaz mire képes valaki a blogírójával szemben, akinek a legjobb barátját is eladták, egy nőt 3.000$-ért egy izraeli fiatalembernek, aki a tulajdonának tekintette, mígnem telefonon végülis tisztázták a dolgot, a félreértést!









Hello, törpilla!

Akkor most elmondok neked valamit. Van egy személy aki gyűlöl téged és Tamás.-t, és utálja a pofátokat, mert Tamás  tönkretette az életét , és úgy gondolta semmi nem maradhat megtorolhatatlanul. Szerintem nagyon jól tudod kiről van szó, de Tamás-nak. kellene tudnia a legjobban , bár mostanában annyi ellenséget szerzett. Ezért kitaláltuk, hogy tönkreteszünk az életét, és látod amekkora barom ez a Tomi. gyerek, be is vett mindent. Nem is gondoltuk , hogy ilyen pofon egyszerű lesz minden.  A legnagyobb fájdalmat úgy lehetett neki okozni, ha elvesszük tőle azt a személyt, akit a legjobban szeret, azaz téged te törpe kis pápaszemes. Azt hitte hogy az elmúlt időszakban, pár hétben veled levelezett a facebookon, na akkor nagyon beszopta, mert nem te voltál, és ezt ő nem is tudta. Beléptünk a facebook-odba, és a gmail-edbe is, tudod pár kapcsolattal már az ember mindent eltud intézni.  Az összes létező levelezést, amit vele, és a barátaiddal, testvéreddel folytattál, elolvastuk. Érdekes dolgokat találtunk benne, főleg a  Tamás. részéről, amit néhány személy szívesen megnézne szerintem, akkor az arcotok a kétszeresére dagadna. Pofon egyszerű volt, kigyűjtöttünk mindent, és  a nevedben válaszoltunk, és az volt a legjobb benne, hogy ő ezt nem is tudta, mivel párhuzamosan léptünk be a facebook-ba, és mi kitöröltök a veled folytatott levelezést a rendszerből. Már láttuk, hogy volt egy - két veszekedés, és mi ezt felgyorsítottuk egy kicsit, és nagyon élveztük. Hogy mi volt a célunk vele?Hogy eltiporjunk, elpusztítsunk, hogy tönkretegyünk titeket, és, hogy ne beszélj többet vele, és mint ahogy látom ez bejött, mert mint látom, már nem ír neked. Ez volt a bosszú, és másrészről az is, hogy nagyon egyszerű képeket küldeni mások nevében, valamint nemcsak Tamás.-ka kapott levelet a nevedben,  hanem más is, a kis dagadt szőke barátnőddel is sikerült elhitetni, hogy te vagy az,  és el  kérni banki adatokat. Azok alapján amiket olvastam nagyon könnyű volt összerakni a dolgokat, mivel nem szóltak másról a levelezések csak a könyvedről, ami készül, a munkádról, és mindig Tamás.-ról, és pár érdekes vita a múltról. Összegyűlt pár levél amióta olvastuk, volt miből válogatni, és tudtuk, mit kell reagálni, azért Tamás-t már annyira ismerjük, és tudjuk mi bosszantja fel.  Szinte csak róla írtál, hogy mennyire fontos vagy neki, és ő neked. Undorító, ez a nagy szeretet.De már majdnem sikerült rávenni  Tamás-t, hogy újra igyon,  és milyen élvezettel olvastam, amikor ocsmány módon beszélt veled, és még lelkiismeret-furdalása sem volt. Szánalmas. Az életed előttünk most már nyitott könyv, és B. úrról is sikerült elegendő információt szerezni. De egyet megígérhetek. Pár  izraeli barátunk nemsokára Angliába utazik, és szívesen meglátogatna téged. B. Úrral pedig, majd Magyarországon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr468845844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása