Mi volt elébb, a zebra, vagy az autó? Az autó, s mivel túltelítődött a forgalom,é s a gyalogos is át tudhasson kelni az autók kényelmét kiszolgáló utakon, hát festettek neki csíkot, csíkos-zebrát, ami által védve volt, az azon való átkeléskor. A későbbiekben a zebra, rendőri felügyeletet is kapott segítség képen, de manapság már a polgárőrökre bízzák, mert már olyan sok lett, no meg smafu, érdektelen, nem fér bele az időbe dolog. Majd aztán még nagyobb lett a forgalom, s adtak hozzá lámpát, idióta nevén: rendőrlámpát, ezzel még rangot is kapott, meg színeket, pirosat-sárgát-zöldet, de kellene még-egy, miképpen kelj át, ha mersz, vár a koporsód, mondjuk fekete színnel. Na az, hogy villogna, s a büntetés is olyan sötét lenne, mint a lámpa.
 |
Csak szépen rendezetten-sorban, mint birkák a zebrán, közben szaporodnak a jogszabályok, arra a birka-zebrára. A kép illusztráció (forrás: Google) |
Idő, pénz, elszaporodott zebrák, micsoda túlkínálat, egyfajta iparág, festők festegetnek, zebrákra vonatkozó jogszabályok által jogszabályokat, azok megalkotói meg bezsebelnek. Micsoda művészet, az ingyen-éléshez kapaszkodó majom szeretet, kiváltságoknak, felsőbbrendű érzelmeknek a jogai, jogosultjai. Anyádra szülés közben, miért nem festettek zebrát, hogy ne egy szabálysértés jöjjön napvilágra, hogy ütötte volna el a fejed a szülészorvos keze. Vagy miért nem festettek lovat, zebra csíkok helyett? Csak azért nem, mert ha baleset történne a lóval kijelölt gyalogos átkelő helyen, akkor aztán keményen bele állna lófasz a seggekbe, nem beszélve az autó okozta lórúgásról.
 |
Le kellene lőni a "poénokat" a zebráról, és védetté nyilvánítani azokat. A kép illusztráció (forrás: Google) |
 |
Mi legyen a 4 pont? A kép illusztráció (forrás: Google) |
Festek én is magamnak egy zebrát, és jól megélek majd belőle, mint hivatásos "zsebre" festő mester. De lehet, festek inkább kockásat, azon lehet rosálni, mint a sakkpartiban, és ha jön az autó, akkor nem üt el, mert helyet cserélek vele.
 |
A pénztárca lemaradt a képről A kép illusztráció (forrás: Google) |
 |
Zebralovas polgárőr A kép illusztráció (forrás: Google) |
Nem buta ám senki sem, ebben az országban, csak a buták közt a buták, mert adnak a zebrának jogot, s akkor ott lesz a karhatalom, csak mint megfélemlítés, de tesznek hozzá büntetési tételt, hogy érezhessük is a közeget, igaz nem a közvetlen jelenlétét, miképpen a megfélemlítés tudatosítva legyen, ha az éppen akkor nem ér rá. Rá ér az, csak akkor, amikor a jogot kapott zebrát megsértik, vagyis az átkelés szabályait, na akkor ott van és intézkedik, csekkol, azaz csekkel.
A folyókra, miért nem festenek zebrát ilyen alapon, ahol nagy a hajóforgalom? Milyen jól nézne ki egy folyót átúszó ember, ahogyan a csíkokat szeli át-felé. És, ha rendőrlámpát is kap a folyó átkelő zebra, na akkor mi lesz, ha félúton pirosat kap a folyón átúszó ember. Lebegni fog, vagy bele fullad, vagy ha a hajó megfordul a folyó zebrán, akkor átmegy az azon átkelő személyen, bedarálja a hajócsavar, mint löncshúst a konzervgyár.
 |
Kellenének magasság korlátozó vascsövek, melyek leütik a parasztot a kerékpár nyergéből, de erre még nem jöttek rá. A kép illusztráció (forrás: Google) |
Egy jó ötlet a jövőnek. Szereljenek discó-lámpát a kijelölt gyalogos átkelő helyek biztosítására, oszt fejetlenség lenne, mint most, az amatőr gyalogosok között, egyfajta káosz. Végezetül még egyet nem értek, hogy a zebra, mikor szabad átkelést biztosít a gyalogosok számára, azaz zöld utat kapnak, valamint védelmet a biztonságos átkelésre, mondhatni az autósok elől, forgalomtól elzárt terület, akkor a "gyalogos" által hajtott kerékpár, melyet ő irányít, egy komplett emberi elme, akkor miért kel a tudatát szabályozni, miképpen szállj le öreg arról a kerékpárról, és told át a zebrán. A járókeretet, a rokkant kocsit, miért nem kell áttolni a gyalogos átkelő helyen, mert akkor a zebrának talán gyógyító ereje lenne, miképpen oda járnának meggyógyulni a rokkant,s beteg emberek, mert az lenne a jó Isten, kelj fel és járj alapon.
Legvégül. A közúti forgalomból lassan kitiltják a kerékpárosokat, mert dögivel épülnek kerékpár utak, részben a gyalogos forgalomra szánt járdák kijelölésével, de mi lesz akkor, ha megnövekedik túlzott mértékben a kerékpáros forgalom, mint jellemzően Kínában. A gyalogosoknak, mit építenek majd?