Komolyan flúgos Április 1.?
2016. április 01. írta: Black Pen

Komolyan flúgos Április 1.?

Komolyan flúgos Április 1.?


Ez komoly, a bolond közöttünk jár, vigyorgó pofával előtted írva áll, a blogom, ő a blogom, hallgass el, olvasd el végre már!


Ma azt mondták nekem, hogy végre eljött számomra az a nap, mikor én is normálisnak tűnök az emberek között a napi életben, de egy évig megint nem úgy fognak majd rám tekinteni, s mehetek majd megint pszichiáteremhez, meg a pszichológusomhoz, és elhitetni mindazt velük, hogy én nem vagyok bolond, és egy évben egyszer április 1. azért van, mint amnesztiás nap a számomra, hogy ezt el is tudjam hitetni velük, valamint megmutatni azt a nagyszerű képességemet, miképpen az elgurult gyógyszeremet is megtalálom. Keressük meg! Keressük meg együtt!

Születésnapomra! Írta: Fekete Toll blog, és bolond tortája.
A képi szemléltető eszköz forrása: Nem árulom el, úgyis megmondalak anyukámnak, s ha erőszakoskodni
fogsz, akkor megfog cibálni a hajadnál fogva bi-bi.com/én/csináltam/2016.04.01

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr858845540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása