Facebook like-tőzsde függőségi indexmutató (groteszk)
2016. február 26. írta: Black Pen

Facebook like-tőzsde függőségi indexmutató (groteszk)

Facebook like-tőzsde függőségi indexmutató (groteszk)

Amikor tőzsdére kerül a like, és like kamatlábak indexei változóak, arányszámai nagy hatással lehetnek egy gazdaság életére, hiszen a lájkoló befektetők kedve, nagyban meghatározza a Like-tőzsde indexét. 


-Antoninus José kis-unokám, hogy állnak a Like-tőzsdén a  részvény-index mutatóink, lájkolódnak e még felfelé? -kérdezi Pedrő de Sántos, az agg nagyapa.
Nyomjad papa, ó nyomjad! Leszakad a gatya rólad, lájk papa.
Nő a népszerűségi index, nőd nem lesz papa.
A képi illusztráció forrásanyaga:
Google/http://giphy.com/gifs/
-Nagyapa, nem áll jól a szénánk, a nagymama like-indexei az utóbbi időben negatív rekordot értek el-mondja a félig görög, meg török, meg bantu, meg ki a fene tudja milyen nemzetiségű kis-unoka.
Egy nyomás, egy korty, like-nyomás, egy trotty. Még azt mondják szar
az élet, egy like, egy trotty. A képi illusztráció forrásanyaga:
Google/http://giphy.com/search/facebook-like
-Tudod, mikor nagyanyádat lájkoltattam a facebook piacon fiam, én a tengerentúlon voltam katona, és jó időeltöltés volt napról napra figyelemmel kísérni, hogy nagyanyádat milyen sokan lájkolták a saját facebook idővonalamra feltett képei alapján. Ugyan a mai napig nem értem, én a nagy megosztó, aki mindenét mindenkivel megosztottam, meg mindenki mindenkivel megosztotta, amit én osztottam meg velük, lájkoltattam, mégsem értem, hogy születhettél te. Aztán hazajöttem a háborúból, mindenemet ellájkoltattam, a családi életemet, a szexuális szokásaimat, mikor vagyok itthon, mikor nem és mikor mit csinálok, mit eszem. Mindenemet feltettem a lájkra, és mára mindenem odalett, a lájkok is, mára már csak leginkább tákolás az egész. Nincs már lájk, anélkül meg nem élhetek, mindenemet elvették. Elvették a nőimet, kiraboltak, röhögtek rajtam, és mindig, és mindig és mindig.  Nem értem én ezt már fiam, talán túl öreg vagyok már hozzá, pedig jó-szándékkal tettem közszemlére a csajaimat, és mind meglépett, velük együtt a lájkok is. Nem élet ez már, nincsen semmim, nincs már mit lájkoltatni, egyedül maradtam.
De nagyapa, ott van Koszulus Tomusztopülosz Eva a lányunokád, lájkoltasd azt, úgyis dédnagyapa szeretnél lenni-mondja Antoninus csendesen.
Fiam Eva nincs még 18 éves, mi a jó oldalát nézzük a dolgoknak, a sok lájkot, nem a gonosz oldalt képviseljük, a keveset, még zaklatnák szegényt, meg elvennék az önbizalmát, ha kevesen lájkolnák, és ha meg sokan, belegondolni is rossz-mondja halkan maga-elé nézve, de egyszer csak felkiált. Van egy ötletem! Felteszem az életemet, kíváncsi lennék rá, hogy még hányan lájkolnák. Anyádat, meg a többi csajomat elvitte a sok like, sokan lájkolták őket, majd mind elfogytak, nincs már mit a Like tőzsdére vinnem, talán meghalok, itt a vég.
                                                                                                                        Ice my like lájk-blogger

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr968845590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása