Bűnös kapzsiság megörökítése.
2016. január 17. írta: Black Pen

Bűnös kapzsiság megörökítése.

Bűnös kapzsiság megörökítése.

A bűnök, az írással kezdődtek. A kapzsiság, a matematikával, s mindezek megörökítése a rajzolással, de összességében ezek, manapság megtalálhatók a pénznemeken is...

A szobám falát nézem, itt feküdtem én, nagyon hiányzik a város és a pénz, társakat találtam, a börtönben nem
egyedül vagyok, engem ne sajnáljatok.
A képi illusztráció forrásanyaga: Google

Ha a pénz, csak eszmei érték lenne, akkor csak a fejeket kellene a bitófák alá tologatni, hogy kevesebb legyen belőle, de csak azért, ha képletesen nem jött volna ki helyesen a végeredmény, a busás haszon.

Segíts magadon, az isten is megsegít, s ha határtalan sok van belőle, a NAV is elkobozhat belőle, ha sok pénz van az embereknél a magyar határokon. (hab a tortán, tejfölözés, gesztenye kikaparás szindrómák)
Nehéz a dolga a katonának! A képi illusztráció forrásanyaga: Google

A tudat határozza meg a lét, vagy a lé, a tudatot?
A képi illusztráció forrásanyaga: Google



A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr548845666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása