Orbánc&finánc "fű"! (egy reklámszöveg átirata) :-)
2015. november 07. írta: Black Pen

Orbánc&finánc "fű"! (egy reklámszöveg átirata) :-)

Néha a reklámok olyanok, mint az élet, egyfajta csalfán gomolygó fing, ha összekeverünk valamit, miképpen kék az ég és zöld a fű, de ha fű zöld, nem biztos, hogy kék az ég, az élet oly egyszerű.


Napok óta kínzó fejfájás gyötört, hányingerem volt, izzadtam. Nem mentem el az orvosomhoz, és nem is kértem ki a tanácsait, s mikorra már végképpen elviselhetetlen volt a fejfájásom, na akkor futottam össze a patika előtt a legjobb barátommal Orbánccal, aki szidta az anyámat, hogy lehetek ilyen marha, miképpen szenvedek napok óta, de nagy patikus hírében állott a kis-haver, s adott valami zöld csodafüvet.
      Később tudtam meg, s már a gyógykezelésem első napjaiban lényeges változást tapasztaltam egészségi állapotomban, már hallucináltam is, de a fejfájás, minden csodálkozásom ellenére megszűnt, arcomon boldog és elégedett mosoly jelent meg, nem igazán számított már semmi, szép volt az élet, és szép voltam benne én is. Meggyógyultam, s köszönhetem igazából a nem is tudom nevét csodatévő gyógynövénynek, ezért Orbánc-fű tartalmú gyógyszernek kereszteltem el, de egy szép napon elvitték Orbáncot, meg a füvet is a fináncok, s azóta megint kínzó fejfájás gyötör.
A képi illusztrációk forrásanyaga: Google

YouTube: Alvin és a Mókusok: Máshol jársz.




A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr508845792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása