Szigorúan csak szex.
2015. május 09. írta: Black Pen

Szigorúan csak szex.




Szigorúan csak szex. Színes, magyarul beszélő, amerikai vígjáték, 99 perc, 2008 (Strictly Sexual) Donna és Christi Ann életpályájukat tekintve két sikeres asszony, viszont érzelmi világukat tekintve, mégis csak elütő két karakter, nagyon jó barátnők, de  hiányzik valami extra az életükből. A tökéletes boldogság beteljesedéséhez, már csak a férfi hiányzik számukra. Egy szép estén elhatározásukból adódóan, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minden áron, egy éjszakás kalandot keressenek, de a fogadalmukkal ellentétben, a film végére, mégis csak az érzelmeké lesz a főszerep.


Nos, ez a film adott ihletet számomra, a filmen látottak alapján, hogy a valósággal összehasonlítsam, s ha nem is minden cselekményét konkrétan figyelembe véve, de tapasztalataim gondolatiságát, egy a napi életből merített példán keresztül, valamint a „ló másik oldaláról” tekintve, mint egyfajta férfiúi önvallomást, kritikát megfogalmazzam.

Egy férfi-nő kapcsolatban valaki mindig többet akar, valaki mindig érvényesíteni akarja az érdekeit, uralkodni akar a másik felett, annak érzéseit befolyásolni, manipulálni, valamint kihasználni gyenge pontjait, bántalmazva azzal, hatalomból-szolgaságba törve.

Monológ az élethez, szerető szívem zsarnokához, uralmának 24-ik órájában:
„Szóval így állunk, rám sem hederítesz, a te akaratodat akarod rám kényszeríteni, hogy vegyem azt tudomásul, hogy ezzel is visszatarthatsz engemet szerinted, bűntudatot gerjesztve bennem. Legyen, ezzel célt nem érsz el, nálam ez nem jön be, egyszerűen negatív reklám önmagadról, így a politikád felém, nem túl sikeres. Nem vagyok az a sírósfajta férfi, aki gyere ide, sírj a vállamon típus, hogy megvigasztaljon, mert akkor önmagam sem tudnám megvédeni, én is csak sírnék. Kegyetlen vagyok, aki imádja szadizni a nőket, és tudom, mit akarok, valamint mindig elérem a célomat, s ha kell, leteperem, két vállra fektetem őket, megadom nekik, ami jár, hangos vitának egyáltalán nincs helye, oktalan szónak meg még úgy sem.
Nem szeretem a helyes, együtt érző fiú szerepét betölteni, aki csak úgy folyatja a nyálát, ahogy verik neki a tamtamot, és közben ahhoz asszisztál. Ha neked az kell, megmondom én a szemedbe, mit kezdjél az érzelmeiddel, hogy ne pazarold azokat feleslegesen. Neked egy igazán önfeledtebb szexre lenne szükséged, ahol önmagadat tudnád adni, kinyitni az érzelmeidet, és beismerni önmagadnak, miképpen igazán bizalommal érezel a partnered iránt, és meg tudod teljes egészében valósítani önmagadat előtte, megnyílni virágként, valamint teljes mértékben átadni neki önmagadat, az életedet is rábízván.
Ha a partnered nem megértő, nem érez veled együtt, nem is tudod vele megbeszélni a problémáidat, hanyagol, kihasznál, üt-ver, se baj, ellentételezésül a kedves fiúhoz menekülsz nyugalmat, őszinteséget, jókedvet keresni, mert mástól nem kapod meg azt. Én legalább tudom, hogy mi kell neked, mire vágysz, meg is kapod tőlem, de ha egyszer csalódsz bennem, akkor már nem kellek, bántalmazol, kivetett vagyok teóriádban. A rossz fiú, meg ha egyszer jó hozzád, akkor kinyalod a popóját, mert egy kincs lesz a számodra, utána meg tovább tűrsz, a kakiban nyakig ülve, bele élve magadat, hogy egyszer majd jó lesz, megjavul, és megváltozik. Nem, neked csak az agyad hibás, mert kordában vannak tartva az érzelmeid, gátolva vannak azok, pedig vágysz a szabadságra, miképpen az, benned vissza van tartva, ösztöneid nem működhetnek, hogy megvalósítsd önmagad, kitárd teljes és valós énedet.
Hol a gondolatiság szabadsága, a téves szemléleteknek határt szabni végre, miképpen boldog legyél, nem idegbeteg, s a görcsös ragaszkodásod a szeretethez, előbb igazzá, majd valóssággá váljon. Nem az életed-éled, csak annak tűnő dolgot, egyszerű színházat, amire ráfogod ez a tökéletes szereped, holott az értéktelenek értéktelene vagy, a magadban sírás ténye jellemez, mert nyíltan azt sem mered felvállalni, megtenni a szakítást a valótlantól, miképpen, ha a valós igazat beismerhetnéd önmagadnak, akkor nem hazudnál a szemébe, hogy boldog vagy mellette, és szereted.

Az én életem igaz, a tiéd hazugság. Az én életem a szeretet jegyében telik, a tiéd a szeretet nélküli hazugságban. Én lelkemben szabadon járok-kelek, te gátolva vagy, mert csak a felszínességet építik fel előtted és benned. Én boldog vagyok, s nyugodtan alszom, te forgolódsz esténként, és fáradtan ébredsz. Én élem az életem, te, pedig átalszod, mert aki igazán szereti az életét, az akkor minden percét szeretné megélni, kihasználni, nem az álmokat kergeti, abban vágyni, érezni.”

A Szigorúan csak szex című videó film URL-címe: https://youtu.be/gqf1VpHngn8?t=26




A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr308845996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása