Az üres várak könnyei
2015. április 27. írta: Black Pen

Az üres várak könnyei

Szerelem és barátság, a barátságból szerelem,de szerelemből soha nincs barátság, néha két szék közzé esés, ami egy drámával felér.

I. felvonás
Nagyon sajnálom, de nem vágyom már rád. Nem akarok veled játszadozni már, s nem akarom, hogy Te játszadozz velem. Elfáradtam, a tisztességem, pedig többet ér, és a tiéd fontosabb számomra. Nem fogom neked adni tovább az érzéseimet, érzelmeimet, pedig kiérdemelted, de mégsem, mert nem tudom tovább táplálni.
II. felvonás
Bele fáradtam, hogy nap-mint nap ugyan az történik: önéletrajz, telefon, nincs meló, éhes vagy, fáj a beled, fáradt vagy. Nekem, nincs erre szükségem. Nem illünk össze sajnos, és Te balra, én meg jobbra, ami a legrosszabb, de hidd el, mert változtatni tudni kell. Van életed, s foglalkozz eztán azzal. Sajnálom, nagyon sajnálom, de nem vagy már az, aki fontos volt számomra, miképpen a mai napig is az életemet áldoznám érted. Érted, hogy miről van szó? Nem. Én csak egy olyan reményt fedeztem fel benned, aki igazán szeret engemet, odaadó, vágyik rám. Tudom, hogy a mai napig így van ez, hiszen ismerlek. Nem akarok neked bajt, csak azt szeretném, hogy élhessél. Boldog vagy, s az én szerepem immáron lejárt, miképpen ezt veszem, vettem észre. Légy boldog kicsi „Banya”, de én is szeretnék már végre boldog lenni, de míg mellettem vagy, ez lehetetlen dolog. Enged már el végre a kezemet, mert veled, s melletted csak szenvedek. Nem vagyok több, hidd el, mint több más pasi, nincs értékem, de nagyon közel kerülhettem hozzád, ami nagyon jó érzés, egyfajta szerelem.
III. felvonás
Engedj szabadon, mert míg vagy az életemben, nem tudok megismerni mást (nőt), s talán nem is szeretnék, mert Te vagy az életemnek kicsi értelme. Lekaksizom a dugást, mert nekem Te vagy a fontos. Tudom, hogy mit kaptam tőled, tudom, hogy mit adhattam neked, és mindketten tudjuk, hogy mit jelentünk egymás számára.
IV. felvonás
Viszont a saját tapasztalatom, hogy ami manapság történik közöttünk, azt sajnos már nem lehet rendbe hozni. Mint ahogy Te is mondanád: „Ez így van.” Szeretlek Tímea, de már nem megy, s ezt most úgy mondtam, mint barátod. Ha szükséged van rám, akkor bármikor szólj, mert megyek. Bármikor. Te vagy az első, mint voltál, s leszel, mert szeretlek. Sokszor azt hiszem már, hogy a testvérem vagy. Veled jó nagyon, úgy találkozni és érezni azt, hogy vagy nekem.
V. felvonás
Na eljött a nyálfolyatás vége, az üres várak könnyei. Alszom. Remélem, eljössz hozzám álmomban. Inkább ne, mert a nyakad, ki van szívva? Megint a pasi, ugyebár megszólalt belőlem? Csá Kis-anyus!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketetoll-blackpen.blog.hu/api/trackback/id/tr908846026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása